Accepterad Lukas sellman | Whitelist ansökning [jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas sellman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802017491/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas S

Vad är ditt discord namn? LuckeS#7834

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Lukas Andersson är 26 år gammal. han har en flickvän som heter Frida och är 23 år gammal och jobbar på en skola i Göteborg. Till summans har dom ett barn som heter Nathaniel han är 12 år gammal och har precis börjat 6 och kommer få betyg. Han kommer från en ganska rik familj där hans mamma och pappa vile att han skulle gå samma linje som dom. det var ekonomi, men han vile bevisa att ekonomi inte alltid var den bästa därför gick han efter sina egna drömmar att bli civilingenjör. Han vil bli civilingenjör för att han vill ha bra utbildning i fall han skall starta eget företag söm är en av hans största drömmar. hans intressen är att gymma och bilar, han har varit bilintresserad sedan han var 3 år då han fick sin första leksaksbil som var en porsche 911. han är en glad person som älskar att träffa nya människor för att kunna ha många vänner livet ut.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra med bra rollspel och mycket positiv energi. som sagt älskar jag att träffa nya vänner och det kommer att bi dra att jag pratar med många. jag har letat efter seriös rp ett tag men inte hittat den rätta en fast multistaden känns som en utmärkt server för rp. jag har några vänner som spelar på denna server och rekommenderar den starkt för att dem tycker serven är seriös och bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på denna server för att jag har letat efter den perfekta serven men inte hittat någon en. jag har inte jättemycket erfarenhet i rp men det kommer jag utveckla väldigt fort om jag får spela på denna server. fast jag har kollat väldigt mycket på Youtube om rp och även stanze workz. jag vill gärna utveckla mig inom rp på denna server.

Hur hittade du Unive? jag har blivit tipsad av vänner som spelar på serven och jag har även kollat väldigt mycket på Youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har som mål att utvecklas inom rp och att kunna rpa på en hög nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka