Accepterad lukas ohlsson | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukas ohlsson

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: sovrys

Ditt Hex-ID: Här är mitt hex ID: steam:1100001650eed5e

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller en ban samt indragen krim roll.

Vem/vilka tog beslutet? Jag är inte helt säker om det var fler som gjorde beslutet, men den personen som bannade mig heter "cmail666".

Varför tror du själv att beslutet togs? ag VET att beslutet togs eftersom jag "loggade" ut mitt i ett scenario där jag var på väg att bli gripen av polisen. Jag antar att de trodde att jag försökte undvika straffet. Jag kommer berätta lite om scenariot här, det började med att vi bara åkte runt i staden och sen sprang någon framför vår bil och vi stannade för att prata, han berättade att han precis blev rånad, han hade tydligen ringt polisen och då så kom dem, jag råkade ha framme mitt vapen, så jag tog bort det direkt men en av poliserna han och se. Vi råkade köra ner i ett "hål" och bilen gick sönder, de bad oss att hoppa ut och söka igenom oss, vi lade av våra vapen i bilen, men de låste upp vår bil och såg dem, så de tog med mig till polisbilen och det var då min pappa stängde av min dator, jag kunde inte göra något åt saken, det är därför jag ber om en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fattar varför de gjorde beslutet, eftersom det såg ut som att jag försökte undvika mitt straff som jag nämnde tidigare. Det som verkligen hände va att min pappa stängde av min dator eftersom det var ganska sent.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har tyvärr inget konkret bevis på att datorn stängdes av eftersom det det skulle vara ganska svårt att få tag i. Det jag kan bifoga är en bild på min ban, om ni har några frågor så är det bara att skicka i pm. Jag vill överklaga detta straff eftersom jag gjorde egentligen inget fel, om det var jag som gjorde det så skulle jag absolut ta straffet. Som sagt var det inte meningen att c-logga, med andra ord så gjorde JAG inget fel.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka