Nekad Lukas Mohammed | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas Mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LILBLIXTEN123

Ditt Hex-ID: 11000010a135ee4

Vad är din discord tagg? Lukas1254#5767

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de inte förstog att det inte var jag som valde att inte ha några armar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade servern och var i fängelse utan armar. När jag sa till polisen (admin) att någon hade amputerat mina armar för att försöka hålla scenariot på ett verkligt sett. Sedan gjorde adminen kommandot delchar och då började jag byta kläder och sa tack för kläderna konstapel. Då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban men eftersom polisen inte såg från mitt perspektiv kan jag fatta varför han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag började rpa för första gången och inte kunde regler. Efter den bannen så läste jag regler och började rpa påriktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte. Själv tycker jag inte. Kanske att jag inte skulle sagt att någon hade amputerat mina armar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men det tycker jag. Jag borde tänka lite mer innan jag säger något

Har du läst våra regler? Ja

Väljer att neka då du ljuger i din överklagan om vad som hände

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka