Accepterad Lukas hoff | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas hoff

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Lukas hoff

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198319775906/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas hoff

Vad är ditt discord namn? Hoffen#0587

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär spelar som mig i framtiden, Han är 20 i spelet medans jag är 14 i verkligheten. han har intresse för lite större bilar typ som truckar och annat. Lukas växte upp med sina föräldrar i en villa i Stockholm vilket han senare flyttade ut ur och flyttade in i ett radhus i multistaden. Hans uppväxt var mycket lätt eftersom hans föräldrar hade pengar för att kunna uppfostra honom väl. Mitt uppdrag här i multistaden är att jobba som polis och göra staden en säkrare plats.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill gärna jobba som polis och kommer biddra med en rolig och seriös rp. Och vill hjälpa nya folk att tycka det är kul med multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att denna community är mycket rolig och najs helt enkelt.

Hur många timmar har du på FiveM? just nu har jag 46 timmar på fiveM

Hur hittade du Multistaden? jag och min polare hittade den genom att söka igenom rp servrar på fiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope och tror inte det kommer hända :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka