Accepterad Lukas gudmundsson | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Gudmundsson

Vad är ditt discord namn? Lukkkee#6485

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Gudmundsson och är 22år som precis har kommit till staden. Han har haft en enkel uppväxt vid en grann stad där dom flesta av hans kompisar kommer ifrån. Han växte upp i ett fint lyxhus eftersom att han har rika föräldrar. Men nu när Lukas ska ta tag i saker själv i den nya staden blir det allt svårare. Lukas är en ganska tyst karaktär bland folk han känner dåligt men så fort han känner någon blir han pratglad. Han gillar att spela fotboll och har bra koll på sjukvård eftersom att hans mamma jobbade som sjuksköterska innan hon gick i pension. Han har haft bra betyg i sin skola i staden bredvid. Lukas är en väldigt glad karaktär som sprider mycket glädje där han är.

Varför ska just du bli whitelistad? Om jag skulle bli whitelistad skulle jag kunna bidra mycket i staden och skulle jättegärna vilja börja jobba som Sjuksköterska för ambulans kåren. Dessutom är detta den bästa RP servern i sverrige.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att det är denna servern jag har fastnat för jag har testat andra men inte blivit fast vid den och jag skulle bidra med mycket positivt

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela det sedan hoppade jag på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill sprida glädje och kunna medföra med mina kunskaper. Mitt mål med min karaktär är att få ett jobb och sedan kunna köpa min drömbil i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, Jag har spelat på flera andra exempelvis Snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka