Accepterad Lukas gudmundsson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Ditt Hex-ID: 11000013b50d9a8

Vad är din discord tagg? Lukkkee#6485

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~320master. Återstår: 9 dagar 23 timmar 34 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig eftersom att jag var brevid grabben som förstörde och när polisen vände sig om så skyllde han på mig och innan jag han säga ett ord var jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och letade efter min mercedes och skulle hyra en voi för att det skulle gå fortare att leta efter den. När jag har hyrt voi:en så är det en grabb bredvid mig som också hade en voi och körde in i massa bilar som stod parkerade och när polis patrullen vände sig om vid bilaffären så hade grabben hopppat av voi:en och börjat ropa i sin mic att det var jag och innan jag han säga ett ord var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag inte åkte in i bilarna jag blev bara anklagad och sedan bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade aldrig hyrt voi:en och fortsatt och springa istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte så mycket eftersom att jag egentligen är oskyldig men jag ska i fortsättningen skippa voi så jag inte blir anklagad på samma sätt igen

Har du läst våra regler? Ja

Kommer ge dig en chans nu då detta är din första ban, men tänk att alltid hålla en sån hög RP-nivå som du kan hela tiden.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka