Accepterad Lukas Een | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BillyBrunsås

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
5
Användarnamn: Billy Brunsås

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197997367047

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas een

Vad är ditt discord namn? BrunsåsBilly#8058

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Han har mörk brunt hår blå gröna ögon mörk hy han har dreades. Han är 190 lång sko storlek 45. Han kommer från africa. Han flyttade hemifrån när han var 18. Han kom hit till sverige när han var 19. Han trivs väldigt bra här i sverige. Han gillar också snygga märkeskläder. Han gillar att glida runt i sin bil och vara med vänner. Han gillar även att jobba. hans tidigare jobb var slaktare. staden är väldigt fin och har massa roliga saker att göra i den tycker han.

Varför ska just du bli whitelistad? vill göra ett gäng om inte det blir av så vill jag jobba på falck. Arnas vill jag bli bilsäljare tycker det är roligt att jobba med bilar. Vill också bli det för att kunna göra massa andra roliga saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker den här serven är den bästa serven enligt mig och jag har haft mest roligt på denna serven av alla jag har testat. för att jag kör nästan bara på den här serven och jag vill bli WL för att kunna göra mer.

Hur många timmar har du på FiveM? 51 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag blev tipsad av mina vänner och sen så hittade jag den på listan också

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad en gång på en annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara ibland på paradise men oftast på multistaden har testat massa andra men den här är bäst

Senast ändrad:
Som Laris skriver måste du verkligen utveckla dina svar! :)

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka