- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 7
ok
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
faktiskt.nice, twins
Hej då hade braHej, idag blev jag blacklistad på grund av lite saker. Förstår beslutet till 100% men ville bara tacka alla er för alla fina minnen som jag fått här på Unive. Jag började spela här 2020 med mina polare. Det kändes som en helt ny värld och har ända sedan dess spelat FiveM. Unive var typ det ända jag spelade och de kommer alltid vara Unive jag väljer. Det jag gjorde var mycket fel men ville bara säga farväl och tack. Lycka till med ert rollspelande.
Mvh boel.
tackar,Lycka till gubbar
frtackar,
Hej, idag blev jag blacklistad på grund av lite saker. Förstår beslutet till 100% men ville bara tacka alla er för alla fina minnen som jag fått här på Unive. Jag började spela här 2020 med mina polare. Det kändes som en helt ny värld och har ända sedan dess spelat FiveM. Unive var typ det ända jag spelade och de kommer alltid vara Unive jag väljer. Det jag gjorde var mycket fel men ville bara säga farväl och tack. Lycka till med ert rollspelande.![]()
påriktigt