Ej Antagen Lukas.bjorkman | Chef-jobb ansökan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bjorkiz

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
53
Reaction score
5
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Lukas Björkman

Vad är ditt användarnamn på discord? 5m_1588

Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? 2025-06-21

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har redan arbetat på båtbolaget en tid och under den perioden har jag varit mycket aktiv i verksamheten. Jag har bland annat deltagit i försäljning och fått erfarenhet av att sälja båtar, vilket har gett mig en bra förståelse för både kunderna och marknaden. Genom detta har jag utvecklat en känsla för hur man skapar goda kundrelationer, hittar lösningar som passar deras behov och samtidigt bidrar till företagets resultat.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet är att fortsätta utvecklas inom båtbranschen och på sikt växa in i en ledande roll på båtbolaget. Jag vill ta mer ansvar för både försäljning och personal, och vara en drivande kraft i att stärka företagets position på marknaden. Samtidigt är det viktigt för mig att bygga en stark arbetsmiljö där teamet känner sig motiverat och uppskattat. Jag vill även bidra till att vi hittar nya sätt att nå kunder – både genom traditionell försäljning och moderna arbetssätt – för att öka vår lönsamhet och långsiktiga tillväxt. På längre sikt ser jag mig själv som en central del av bolaget, där jag kan använda mitt engagemang, min erfarenhet och min drivkraft för att utveckla både verksamheten och medarbetarna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har den tid och det engagemang som krävs för att vara chef. För mig är det en självklarhet att en ledarroll innebär ansvar, planering och närvaro – både för att driva försäljningen och för att stötta medarbetarna i deras arbete. Jag är beredd att lägga ner den tid som behövs, och jag ser det som en investering i både min egen utveckling och i båtbolagets framtid.

Har du läst våra grundregler? Ja

++++ rep nu när deras chef sagt upp sig skulle han vara perfekt, då han är mogen och väldigt bra på sitt jobb och han är väldigt aktiv!

Din ansökan har blivit Nekad på grund av att den är skriven av AI.
Du har även fått blacklist från att ansöka till någon annan chef positionen på servern.

Om du vill göra det eller överklaga detta beslut så ta kontakt med den nuvarande Koordinatorn över jobb-ansvariga i PM.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka