Nekad Lukas.. | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Ditt Hex-ID: 11000013b50d9a8

Vad är din discord tagg? Lukas.#1071

Vem var det som bannade dig? Hela staff teamet

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag är bannad av philip320

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick med i en discord rp server där några av mina kompisar var med i, jag sa at tjag inte vill ha några roller utan bara ville kunna sitta och prata med de där. Jag gick senare in på discord efter en lång skit (cirka 1 timme) och såg att jag var kickad från denna rp server. Jag struntade i det och gick ut med mina kompisar istället. Senare på natten blir jag skickad från unive roleplay på discord. Jag förstod ingenting, så jag fråagde cirka 10 mods varför och vem som bannat mig men de gav inga riktiga svar föräns limpis kontakta mig och sa att jag hade varit medlem i en annan server. Jag förstod ingenting och bad om bevis. Sedan så fick jag en bild och det visade sig vara den rp servern jag gick med i tidigare. Jag kontaktade då ägaren men han gav aldrig ett svar varför. Jag vet flera andra som också råkade ut för samma sak och de har alla blivit unbannade efter de förklarat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dega vid turken (en pizzeria) med mina kompisar mitt i natten också såg att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde delvis fel men tycker inte att jag borde få all skit då jag klart och tydligt sagt at tjag endast vil lkunna sitta och prata med de utan att vara delaktiga i deras server. Men det var fel att från början gå med i rp servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en tidigare dc ban, den var enligt mig felaktig och enligt andra rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig gått med i discorden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte gå med i dc serverar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jeppe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka