Accepterad Lukas.. | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt Hex-ID: behövs ej

Vad är din discord tagg? Lukas.#1071

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Behövs ej

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de anser att jag har ljugit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade haft en dålig kväll dagen innan och hade gjort lite små fel, då kallade ovve in mig i ett samtal där vi pratar. Inte så mycket mer med det. Klockan var sent och jag hade skola dagen därpå, så jag stängde av när jag och Ovve hade pratat färdigt. Jag väljer att avgå som staff eftersom att jag själv asett att de kretsat problem runt mig. Jag kommer hem och börjar rpar, mitt i allt får jag ett meddelande av ovve att jag ska komma support. Allt går bra i support, Jag erkänner att jag pratat skit om en staff vilket stämmer. Jag blir senare anklagad för att tydligen spelat in en video under något samtal. jag förstår inte vad det pratar om och nekar till anklegelserna. jag fick lämna support efter vi snackat klart men ca 20 min senare så får jag en ping av philip i generellt och blir därefter skickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den var felaktig, men visst det kan sse konstigt ut från deras perspektiv och det är Philips server och han bestämmer. Men från min synvinkel tycker jag det är lite konstigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Delvis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Delvis jag skulle skött staffärendet mycket mer profesionellt än vad jag gjorde, vilket var barnsligt utav mig. Samtidigt vet jag ej med det andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag anser fortfarande inte att denna ban är felaktig, dock känner jag att detta inte längre är relevant att hålla dig bannad för längre, därav häver jag den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka