Nekad Lukas b | Ban överklagan [Gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas b

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Lukas b

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252702882/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Macke cs.money

Vad är din discord tagg? Lukas Markos#1156

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att 320 banna mig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte bara för att man inte håller med han så fick jag en ban han säger att jag borde skämmas och grej varför ska man skämmas över en kille som var med i ditt team och sen när man inte håller med han så får jag en ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag sa aldrigt något mot philip eller något annat jag kräkta aldring någon han banna mig för att jag inte hålde med han

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen att hålla mina åsikter för mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för att jag vet inte varför han bannar folk som inte håller med han skulle vart mycket beter om jag och han skulle kunna snacka med varandra och lösa det här

Har du läst våra regler? Ja

Efteråt satt du på SKRP tillsammans med de andra grabbarna. Det säger en hel del.
Just därför jag bannade dig, för jag tyckte du passar bättre där än här och givetvis utesluter jag då.
Jag hade rätt också.

Förstår inte varför jag och du inte bara kan snacka med varandra som två mogna 04

Om du har spelat på SKRP så anser jag verkligen inte att du borde få komma tillbaka.
Spelar man på den servern så anser jag att man borde få vara kvar där och inte komma tillbaka.

Om du har spelat på SKRP så anser jag verkligen inte att du borde få komma tillbaka.
Spelar man på den servern så anser jag att man borde få vara kvar där och inte komma tillbaka.
Håller helt och hållet med här.

Discord: Dansken#2088:)

öppen PM 24/7

Tycker ochså det är så som oppa säger

Du är [ Nekad ] Du får vänta 5 dagar till att ansöka igen då jag tycker att är det så att du vill satsa på den servern är du helt välkommen där hoppas jag. Vill se i nästa ansökan att du verkligen skriver utförligt och om du lägger ner den tiden på en överklagan och visa Staff-Teamet att du förtjänar att vara här och ångrar beslutet du gjorde. Varför jag ger dig 5 dagar cool down är för att jag vill att du ska lägga blod, Svett tårar som man brukar säga och verkligen visa att du vill komma tillbaka!
//Mvh Gubben

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka