Nekad Lukas | Ansökan till Designer [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? real_shelby

Vilka kunskaper har du inom Design? Tjena, Jag har kunskaper inom 3d och 2d kan reskinna bilar, byggnader osv. Jag har reskinnat ett flertal byggnader till olika personer inom fivem. Har jobbat som designer på flertal servrar. Kan sätta addon props osv i byggnader.

Är din starka sida 3D-design eller 2D-design? 2D men kan även halvt 3D.

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Ja, jag har jobbat som 2d och 3d designer inom flertal servrar.

Bifoga länkar till Design-arbete som du gjort som visar dina kunskaper: https://cdn.discordapp.com/attachme...0f2c74f294beec151baf36b0b9ec62ab1c5b3feb3509&

På denna bild har jag lagt in lite props också.

Här har vi ett projekt, Bilderna är tagna till min f.d shop därav 5m market loggorna

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Ja! Jag kan inte göra byggnader från grunden men kan reskinna de osv, Håller på att lära mig göra byggnader från grunden just nu.

Det jag vill göra är 2d design. Reskin av byggnader osv.
Hade du låt oss säga kunnat reskinna blipsen på kartan ingame? Så att de är custom ikoner för varje blip på kartan?

Hade du låt oss säga kunnat reskinna blipsen på kartan ingame? Så att de är custom ikoner för varje blip på kartan?
Inget jag har gjort innan men kan säkert lösa de på något sätt. Kan ju ge de ett försök iaf

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka