Lukas andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198825018031/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Simply#0005
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson och är 23år, han har intresse av bilar och hur mekaniken av dom som till exempel motorn och allt det där. I framtiden vill min karaktär jobba med antingen mekonomen eller bil taxi.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem eftersom att då kan jag jobba och hjälpa folk i servern och fortsätta med hög RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt roligt och jag vill bli whitelistad för att kunna både hjälpa till i staden men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare men har också sätt några utav Grow_masters videor som har fångat mitt intresse.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att hjälpa andra och att fortsätta med hög RP så att det är så realistiskt som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hålla ett högt RP och att det ska va roligt för alla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Simply#0005
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson och är 23år, han har intresse av bilar och hur mekaniken av dom som till exempel motorn och allt det där. I framtiden vill min karaktär jobba med antingen mekonomen eller bil taxi.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem eftersom att då kan jag jobba och hjälpa folk i servern och fortsätta med hög RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt roligt och jag vill bli whitelistad för att kunna både hjälpa till i staden men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare men har också sätt några utav Grow_masters videor som har fångat mitt intresse.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att hjälpa andra och att fortsätta med hög RP så att det är så realistiskt som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hålla ett högt RP och att det ska va roligt för alla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte.