Accepterad LUKAS.312 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUKAS.312

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? ertyx312

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex olsson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, rolig, unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: alex olsson 24 år. uppvuxen i stockholm med sin tvilling brorsa leon föräldrar patrick och lena som var bra föräldrar när dom var små men blev sämre. alex föddes kl 20:35 på en måndag kväll och leon 4 minuter efter. förlossningen gick bra och dom åkte hem. alex växer upp till en bra familj med bra ekonomi och allt var bra. tills en dag vid 4 års ålder när pappa patrick åker på fyllecäll efter en hetsig afterwork. alex blir ju orolig men fattar inte så mycket mamma berättar och alex blir ledsen. sen går det bara utför. pappa patrick blir allkis/ dricker nästan varje dag. alex lider utav det såklart och han berättar i skolan vid 8 års ålder dom tar de vidare till soc och soc gör polisanmälan och alex och leon blir omhändertagna. men dom kom ej till samma familjer. vilket gör dom väldigt leddsna iomed att dom varit tillsammans nästan hela livet. alex familj är ej så bra enligt han. han växer upp i den familjen och när han är 12 år rymmer han. han bor hos en vän i 1 år innan polisen tar han för första gången för han hade stulit en energidricka i en kiosk. snuten skickar han till en annan familj. och han får reda på att mamma börjat med droger han blir ledsen och arg. så han börjar jobba för gäng för att tjäna pengar för att kunna ta hand om sin mamma och pappa. småjobben blir till stora och nu är han en knarklangare vid 15 års ålder. han börjar gå med i ett gäng nu och dom gillar han för han ej har några gränser. han gör stora pengar nu och vill inte stoppa för han är djupt i de. han börjar bli stor i gänget nu är han högerhand till bossen i gänget vid 17 års ålder. nästa dag blir de razzia i hans lägenhet för snuten har haft span på han. dom hittar 67 gram kokain och 400 gram hasch i läggan. dom griper han och han får 5 år i fängelse. år 2022 kommer alex ut och ska börja om på nytt han skaffar ett lagligt jobb och börjar jobba. han hyr en lägenhet i en ny stad och bygger upp sitt liv. nu vill han flytta hit skaffa sig nya planer och se hur det går.

Vad kan du bidra med till serverns RP? såklart en bra rp nivå, roliga stunder med gott folk, massvis med scenarion en rolig stund helt enkelt, har spelat här i 2 år ungefär och kommer bjuda på nya tag och bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidor av scenariot ska ha kul och inte bara spela för makt och vinna scenariot, till exempel om jag gör bankrån och polisen kommer sedan så kör jag och det blir biljakt. då ska inte jag bara spela för att vinna och komma iväg utan också för att ha kul typ ungefär om jag skulle små krocka liksom rpa på skador och stanna bilen och sånt inte bara köra iväg och försöka vinna. kanske dåligt exempel men jag förstår vad som menas med det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har det 1 gång 2022 när jag var ny till rp och inte viste så mycket då sköt jag på pizzerian med en jakt sniper hahha men det var längesen och har lärt mig absolut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, rdm är när du dödar någon utan scenario bakom det liksom bara dödar för o döda så utan anledning typ, sen har vi combat det är när du stänger av spelet i ett scenario för att typ inte dö till exempel eller liknande

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka