Nekad lukankrukan | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukankrukan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? sharkyboybtw

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lukas lenartsson han föddes 2002 den 28 juli och växte upp med droger kriminalitet och vapen. hans pappa var kriminel och satt i fängelse. på grund av detta och att hans mamma inte var där för han började han hänga med fel personer och snart var han också involverad i gängkriminalitet. när han var som absolut lägst försökte han sluta med allt, han försökte att dra sig bort från kriminaliteten men i slutändan kunde han inte, därför bestämde han sig för att flytta till unive med hopp att allt skulle bli bra igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en rolig person som kan få folk att skratta, jag är en bra skådespelare och jag kan bidra till spännande situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon hotar mig och säger ge mig allt du har, om inte kommer jag att skjuta dig. så kommer jag att göra det om jag inte har en chans att fly.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ett exempel är metagaming det betyder att du använder information som din karaktär inte vet t.e.x. om jag sitter i ett samtal med in kompis får jag inte säga att jag har blivit tagen av nån och berätt stället så att han kan hämta mig. ett anat exempel är combatloging som betyder att man går ut ur spelet efter en farlig situation som man inte får göra eftersom som man ska vänta fem minuter att respawna men man får inte använda karaktären på 12 timmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska bra erfanenhet inom rollspel eftersom jag har spelat väldigt mycket rp på en server som heter kronan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt men jag är en väldigt bra förare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit sin intervju i tid.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka