Nekad Luka_modric | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luka_modric

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? luka#8065

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Douglas Zamowsky och är 21 år gammal. Han kommer tidigare från Ryssland och han intressen är snygga bilar som man kan leka runt med på sommaren han har några favorit bilar. Det är Audi och Volvo sen gillar han att fixa lite nya grejer på bilarna som att sänka dom eller att fixa belysning. Douglas är en laglig person och gillar mest och vara med vänner på vägarna. Douglas har aldrig känt att han vill bli kriminell. Om Douglas nu får medborgarskap så kommer han vilja satsa på Mekonomen då han har några bra efarenheter som han kan dela med sig där och lära känna nytt folk. Douglas har ett bra bemötande och är väldigt glad av sig när han är med sina vänner. När han var liten så bodde han med sin familj i Ryssland där fick han lära sig den hårda vägen med att man inte får göra några dumheter. Douglas har alltid haft med sig sitt körkort överallt men nu när han ska flytta till en ny stad så kommer han behöva gå om alla teori kurser och lära sig nya grejer om samhällets regler. Douglas var också väldigt intresserad av mat och matlagning han lagade oftast mat till sin familj. Douglas dröm är att han ska bli chef på en slags bilfirma eller bilverkstad för att det är det han brinner för när han inte är med familjen. Just nu åker Douglas runt i en Volvo men han har större drömmar om en annan bil som han försöker samla till. Hans pappa lever tyvärr inte idag så när han dog så fick Douglas pengar som han hade sparat tills han dör. Hans mamma bor kvar i hans hemland och hans syster bor i Dubai hon brukar skicka massor av Vyr kort när hon har upptäckt något nytt i hennes liv. Douglas syster tyckte det också var väldigt intressant med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag just blir vald nu så kommer jag kunna bidra med en bra RP och att jag kan hjälpa servern med att fixa grejer om det behövs har tänkt i fram tiden att jag vill bli helper för att jag just gillar och hjälpa folk med sånna saker det inte kan inom RP för att jag brinner för det jag gör nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kan spela på ett sätt som är rättvist sätt och följa rp reglerna så att min motpartner kan genomföra sin rp och att vi båda kan njuta av spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? okej copbait kan tillexempel vara att jag försöker tillexempel få polisens uppmärksamhet för att jag vill ha en biljakt. För att få det kanske man sladdar mitt framför dom eller säger något till dom. Sen har vi ju Metagaming som innebär att din vän berättar eller skriver att han behöver hjälp och skriver vart han är och att du gör som han säger och åker dit. Detta var två regler !

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aa Jag har spelat på några servrar innan och jag vill gärna fortsätta spela RP för att jag tycker det är kul och att jag har en väldigt bra efarenhet av Rollspel har ungefär 300 timmar på FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Nekad.
Anledning:
Discorden finns inte

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka