Nekad LuKa | Medlem ansökning [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? LuKa#8065

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Sarek British föddes i england i en relativt rik familj. Under sin uppväxt så hade Sarek en bra skolgång samt framtid. Man allt gick under när Sarek 18 år gammal gick han ut med sina föräldrar för att dricka alkohol för första gången. På vägen hem så kom en man och hota dem med en kniv. Mannen döda Sareks föräldrar men skada inte Sarek. Sarek valde att flytta till Sverige för ett bättre liv med mer säkerhet. Migrationsverket ville inte ge han ett jobb så nu har Sarek kommit hit för att söka jobb och medborgarskap. Med sitt medborgarskap tänker Sarek att jobba och skapa en bra tid med andra personer och få nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Från min sida så kan jag bidra med en bra RP nivå och ett glatt humör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att det blir roligt för din kompis och dig så man inte bra spelar för makt och pengar för att leka cool eller för att störa ens kompis att det ska vara roligt på båda sidorna så ingen har tråkigt det ska vara kul med RP

Hur hittade du Unive? Jag hittade det igenom en kompis sen genom youtube där jag hört gott om er…… vill bara säga att jag ej är hemma då jag kommer hem på måndag !!

Kommer att lägga denna som inaktuell. Av anledningen att du inte kommer hinna med din limit på 48 timmar för intervju. Så gör detta för ditt egna bästa. Ansök igen på måndag:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka