Nekad Lugia | Medlem ansökning | [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugia

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? ZeaCy2#0789

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Berätta om din karaktär. Min blivande karaktär Jonny är en 27 årig som ofta får höra att han är en alvarlig, flexibel, erfaren och en väldigt försiktig man. Med ett leende på läpparna visar han alltid upp sina bästa sidor och bemöter folk lugn. Jonny är en klok person och utför sitt arbete väldigt proffsit. Skogen och att hjälpa människor i nöden är det bästa jonny vet, Mamma Izabell arbetade under hans barndom och tidigt hög stadiet gick hon bort. För att hylla sin mor ville jonny utbilda sig till undersköterska. Jonny är motiverad och en pålitlig kille i vårat samhälle. Tack.

Idén med Jonny är att skapa en vanlig "svensson" karaktär alltså en lojal och trevlig kille. Jag spelar inte den karaktärer på grund av att han är en liten coolare person är vad jag är utan på grund utav att han är en svärmors dröm. Framtiden blir stor och han hoppas på att med sin vältränade kropp och hans ödmjukhet kunna passa in i staden och därmed få trevliga kollegor och ett härligt jobb hos sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och en höjd rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sträva att vinna alla scenarion och faktiskt spela för att alla ska ha roligt!

Hur hittade du Unive? Hittade unive för många år sedan fatikist. När de va multipvp

Nekad. Utveckla mer på ” Vad kan du bidra med till serverns RP?” samt ge exempel på ” Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?”

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka