Lugia | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugia

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Lennervald

Vad heter du på discord? Lugia#0789

Ange ditt födelsedatum 4 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från morgon till kvällen

Berätta om dig själv Jag är en person som är ganska soft, Jag är lixom inte någon kille som springer runt och beter mig som en påse skit. Jag är även en ganska kreativ person då jag har börjat att tillverka massor av kläder till fivem och liknande! Även en trevlig person även för yngre och äldre. Men viktigast är min kärlek till eran server :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag bllir staff, Så kommer jag att hjälpa till att banna folk som är oseriösa Och liknande. Jag kommer inte hota folk ingame att jag är gud eller liknande

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag spelade på multistaden ett tag tidigare och sedan blev jag bannad för ett missförstånd och nu är jag back on track!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag tycker att det skulle få vara en härlig upplevelse att få hjälp till lite som hen högra hand

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Viktigaste är att man fortfarande rpar och att man beter sig. Jag tycker att om man är staff så ska man bete sig mera ingame så folk tar efter. Men då skulle jag säga att jag kan hjälpa till med folks rp och att folk ska bli mer vänliga.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag väll. Jag har ägt 2 serverar innan, Gula berget och prince roleplay

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Bra

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes inga problem

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag är just nu serverlös, Då jag la ner min server. Men om jag lyckas med denna ansökan så kommer jag nog satsa 210 på denna!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni förtjänar vars en guld stjärna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka