Nekad Luggzoor | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luggzoor

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199049408545/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Jakobsson

Vad är ditt discord namn? Luggzoor#9992

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Conny Ek och är 31år kommer ifrån Karlstad men är ny inflyttad i Unive.
har bott i en fattig familj där pappan var alkis och drack ihjäl sig och hängde med fel folk , morsan jobbade hårt men pengarna räckte aldrig till. (moder avliden)
Conny är oftast glad och trevlig med en lite för kort stubin ibland men det ska gå långt innan han gör någon illa.

stora intresset är bilar och motorcyklar båtar allt med motor , en liten dröm är vara med i ett Mc/Bil gäng då Conny ej har en Familj längre och inte vet vad han ska göra med sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att kunna köra en skön och realistisk, ordentlig RP ,
spelar varje dag minst 4-6 timmar kan bli mer, på helgen blir det mycket mer oftast.

(tillägger att jag är ny till detta och har sett massor med videos som gett mig suget att testa och jag har kört i en månad nu och börjar få kläm på grund kontrollerna)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det kan jag inte svara på då jag är ganska ny till detta tyvärr men ja vill få möjligheten att göra mer än att åka runt bara, försöka göra mitt bästa och lära mig RP. sen tycker jag när man ser sidan och discord att det ser ut att vara en seriös server och det är det jag letar efter :)

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag sökte runt på FiveM och det va mycket folk inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Alla har väl glidit runt på Gta gatorna och låtsast om något som inte finns och nu finns möjligheten att skapa sig ett andra jag :)
sen att köra över och döda och vara någon superman i onödan gör man inte i verkligheten heller så är fullt medveten om regler osv :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna och jag gillar den starkt , men vill utöka mina möjligheter mvh

Tillbaka