- Meddelanden
- 161
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075125849
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Lugge#2515
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Onni är en finsk karaktär, lite sprallig och allmänt störd. Hans största dröm är att jobba på qpark, på fritiden köper han ladd o drogar ner sig på kvällarna. Han har kontakt med ett gäng vid hamnen som hjälper att få tag i droger
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med rolig RP
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och hög kvalificerad rollspel.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ger motparten chans att vinna scenariot, alltså om polisen är efter mig kör jag kanske runt i 15 min med dom bakom mig. Sen kan jag försöka tappa dom, eller så griper dom mig
Hur hittade du Unive? Kollade på cosmo för nästan 2 år sen
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Lugge#2515
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Onni är en finsk karaktär, lite sprallig och allmänt störd. Hans största dröm är att jobba på qpark, på fritiden köper han ladd o drogar ner sig på kvällarna. Han har kontakt med ett gäng vid hamnen som hjälper att få tag i droger
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med rolig RP
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och hög kvalificerad rollspel.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ger motparten chans att vinna scenariot, alltså om polisen är efter mig kör jag kanske runt i 15 min med dom bakom mig. Sen kan jag försöka tappa dom, eller så griper dom mig
Hur hittade du Unive? Kollade på cosmo för nästan 2 år sen