Accepterad Lugge | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugge

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075125849

Ditt Hex-ID: 110000142736a59

Vad är din discord tagg? Lugge#2515

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, för jag inte hade krim rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygghansa o bytte bilar, sen bad mina polare mig följa med dom till ett ställe för en grabb som har likadan bil som mig, hade lurat min polare att det var patent. Då åkte jag dit o förklarade att bilen inte var patent medan mina polare som har krim rollen stog med vapen.
Men han som vi hade kidnappad tog upp id peak 24000 gånget och då sa jag till han, ta upp dedär pappret en gång till om mina grabbar kommer blåsa skallen av dig. Därför vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det är felaktigt beslut är väll från person till person vad man tycker. Men jag tycker absolut att en ban för dedär är hårt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Bannad av ooc anledningar och jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika ett bra scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, för vet redan alla regler. Därför jag inte var med på kidnappningen från början då jag vet vart gränserna vart krim utan krim roll går

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes box

Anmäl

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka