Nekad Luffaren | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luffaren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198197393531/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Gladh

Vad är ditt discord namn? Luffaren#6526

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han är en 32 årig man för ett väldigt stort bil intresse. Han är en väldigt nervös man som verkligen krigar för sin och andras frihet. Han är en riktig fart dåre i trafik men han har kontroll. Han har respekt från lagen förutom när han sitter i skiten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra till en väldig rolig rp för både poliser och andra rp:are. Jag kommer inte starta scenarion titt som tätt så polisen inte hinner med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört på andra servrar och det är ganska mycket lall på dom jag har kört på iallafall. Men har på unive har jag kollat mycket på yt och twitch och insett att det är en väldigt bra server där det är mogna spelare på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom twitch och yt. Men även polare som har spelat och tyckt att det är kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min gubbe ska hitta en livstil som passar honom och att skaffa fina bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt och att göra så att dom andra rollspelarna får en rolig tid så länga jag spelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv på andra servrar för tillfället men jag har vart aktiv på andra servrar. Kan inte nämna namnen på dom men dom är oftast på engelska

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka