Nekad LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan Mackan Me1ster[]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Jag heter Ludwig IRL.

Hur gammal är du? 13 och fyller 14 i Januari.

Hur många timmar har du på Fivem? 100 timmar på endast Multistaden men fler på mitt äldre konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos sjukvården på grund av att jag vill göra sjukvården mycket mer aktivt, just nu ser jag många döda ute på stan och jag vill ändra på det. Jag tycker jag passar som sjukvårdschef då jag är en snäll och omtänksam person men ändå sträng och ser till så att alla regler följs. Jag kan behålla lugnet vid kaosiga situationer och inte bli arg eller stressad enkelt. Någraa av mina styrkor är att jag är väldigt smart och kan lösa saker på olika sätt och se från olika vinklar. En av mina svagheter är att jag inte kan tänka supersnabbt och tar inte jättesnabba beslut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat som brandman, polis och varit sjukvårdare innan så jag kan allt inom radiodisciplin, sjukvård osv. Jag har även varit chef hos taxibolaget och fått mycket bra reputation som chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson, han är född 1999 och älskar att arbeta. Medans han växte upp i Multistaden så arbetade han i sitt garage med att reparera bilar och folks datorer. När han blev äldre så insåg han att räddningstjänsten passade honom då han anser sig själv vara en snäll och omtänksam person. Han blev först brandman men bytade då det blev långtråkigt. Jan älskar att arbeta och är inte väldigt social men han älskar dock att gå ut och festa på helgerna. Han älskar även att hjälpa folk och gillar verkligen när folk blir glada.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Tor: 15:00-20:00
Fre: 15:00-23:00
Lör: 11:00-23:00
Sön: 11:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp då detta är min favvoserver!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope!

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka