Nekad LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan [JONTE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg VD

Vad heter du IRL? Jag heter Ludwig IRL.

Hur gammal är du? 13 och snart 14.

Hur många timmar har du på Fivem? 100 timmar som endast är på Multistaden men jag har fler på mitt äldre konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli VD hos Marja-Lisas på grund av att jag inte ser så jättemånga aktiva just nu, varje gång jag kör förbi Marja-Lisas så är där alltid en stor kö av folk som vill köpa bilar. Jag tycker jag passar som chef på grund av min personlighet. Jag är en snäll, omtänksam person men ändå sträng och ser till så att folk följer regler och är snälla mot andra. Några av sakerna som gör en bra anställd enligt mig är att de ska vara snälla, vänliga och kunna känna hur andra känner. De ska även kunna ta konstruktiv kritik och inse vad de har gjort fel/rätt. Jag kan ta konstruktiv kritik och tar gärna emot klagomål för att se vad ska jag utveckla. Några av mina styrkor är att jag är smart och kan behålla lugnet vid stora situationer men en av mina svagheter är att jag inte är väldigt kreativ.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat som chef innan på taxifirman så jag vet hur chefsjobben fungerar och hur man är en bra chef då jag fick väldigt bra reputation som chef. Jag har även en kompis som har arbetat på Gunnilas innan så han har berättat hur man säljer bilar och är en bra säljare osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson och är 21 år gammal. Han har alltid haft en passion för bilar och räddningstjänsten. Medans han växte upp i Multistaden så hade han det väldigt svårt, hans pappa dog av en sjukdom och på grund av depression så började Jans mamma knarka. Jan visste inte vad han ville göra med sitt liv så han tänkte bli gängkriminell, men när han blev äldre insåg han att det inte var för honom och han började reparera bilar och datorer i sitt garage. Han fick väldigt bra reputation och alla tyckte han var bra, men han tjänade inte så mycket på det så därför började han arbeta hos polisen men hans karriär gick inte så bra. Jan anser sig själv att vara en normal människa men är inte så social, dock gillar han att gå till The Palace varje lördag och dricka några drinkar med sina kompisar.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Tor: 15:00-20:00
Fre: 15:00-23:00
Lör: 11:00-23:00
Sön: 11:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope!

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka