Nekad LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan [Hezus & Oscarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Användarnamn: LudwigTheHusky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck-chef

Vad heter du IRL? Ludwig

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 33 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just detta jobb på grund av att min förra chef som jag älskade sluta tyvärr och jag ville ta hans position för att se till så att Falck inte blir ett kaosföretag. Jag är även perfekt för det här jobbet på grund av att jag är lugn, snäll fast ändå sträng och ser till så att håller sig till reglerna osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Falck jättelänge innan och jag känner den gamla falck-chefen som slutade. Jag kan allt inom att reparera bilar och skicka fakturor.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson och har älskat brandmän, bilar och poliser ända sen han var liten. När han växte upp insåg han sedan att han ville jobba inom bilreparationsföretag. Han har kollat på när folk har reparerat bilar och bestämt sig att han ville bli chef på Falck.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 2-3 timmar varje dag och 4-5 timmar på helgen!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart för att detta är min favoritserver!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja!

Du är [ Nekad ] pga finns redan en chef för detta jobb! För att veta vilka jobb som är tagna är det bara kolla i vår dicord #chef-jobb.
Lycka till nästa gång!
Låser & Arkiverar denna ansökan.

Tillbaka