Nekad LudwigTheHusky | Ansökan till Servervakt [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig.

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2007

Vad heter du på discord? Judge cat#0433

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När det är lov kan jag spela mellan:
11:00-23:00
När det ej är lov:
Vardagar: 15:00-20:00
Helgdagar: 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan runt Oktober men gick med i forumet i November.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsatt rp:a som vanligt fast om jag ser någon som lallar eller som inte hade följt OOC reglerna så hade jag kickat ut dem. Om jag ser någon som bryter en grov regler te.x RDM på greenzone hade jag kontaktat en staffmedlem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli Servervakt på Multistaden då jag ser en massa lallare inne i staden som inte tags hand om, detta vill jag ska ta ett stopp då de förstör serverns rp. Jag vill även bli Servervakt då många av mina kompisar som är servervakter tycker det är ett roligt jobb.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kommer bidra till mindre regelbrytare då jag är en väldigt aktiv spelare. Såklart kommer jag uppehålla min rp-nivå och inte reviva folk som säger att de blev påkörda, det ska jag ju såklart rp:a.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag passar som servervakt då jag är en sträng människa som ser till så att inga regler bryts då det inte är snällt. Jag tycker även jag passar för att jag är väldigt aktiv, varje dag lägger jag ner ungefär 5 timmar på att vara aktiv .

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag ser en massa lallare inne. Jag avskyr lallare och vill verkligen få bort dem och jag vill bli servervakt för att jag vill bidra till en bättre rp nivå för servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Relativt goda, jag kan /kick (id) (anledning), /bring, /tpm, /sqlban (steamnamn) (anledning), /banoffline, /noclip, /spec (id), /freeze och några fler fast jag lär mig saker jättesnabbt.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Japp, 2 gånger för OOC, jag fick dem när jag precis hade börjat spela och inte visste vad det betydde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka