Dubbelpost ludwigalnelind | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludwigalnelind

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Användarnamn: ludwigalnelind

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867824308/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: <Bertens mekochsmek kl 17:15

Vad är din discord tagg? Luddee#8773

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor bilar på greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom tyckte att de var dåligt att jag råka köra fram en bil i greenzone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick ner i en tunnel/garage och råkade trycka på f vid en bil, och höll W och körde fram en meter sen hoppade jag ut och skulle be om ursäkt och då blev jag perm bannad direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var väl hyfsat rätt för jag råkade köra fram bilen en meter på ett ställe som tydligen var greenzone som jag inte visste och kom åt f när jag skulle klicka g för att prata.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. råkade putta en kille och den andra minns jag inte och båda var för typ lite mer än ett halvår sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte komma åt f och hoppat ur bilen snabbare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att de är greenzone där och att jag ska byta prat knappen till nån som är längre bort från f. och tänka mer innan jag gör saker och kommer byta pratknappen från g så det inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka