Nekad ludwig persson | Chef-jobb ansökan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smokey Nagata

Icke Medlem
Meddelanden
716
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig#8891

Hur gammal är du? 13 år irl

Hur många timmar har du på Fivem? 700timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag ser så stora förbättringar som skulle kunna göras inom Falck, skulle vilja förbättra dom sakerna som finns att göra. jag skulle vilja bidra med stort ansvar och folk som jobbar och kan rpea på jobbet typ byter olja eller byter motor. jag skulle vilja ha bättre personal och få in dom flitigaste arbetarna och dom bästa så klart.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? är personalansvarig på mekonomen nu och har varigt biträdande på auotoexperten innan

Berskiv din karaktär? min karaktär är 18 år gammal och gillar att lagga bilar och fixa och donna ända sen barn domen har han gillat att leka med bilar sedan börjat bygga på bilar tillslut börjat mecka på riktigt med dom. han är en väldigt trevlig person som vill hjälpa så mycket folk som möjligt gillar att vara med kompisar och köra importbilar och importara dom såklart. han vill gärna vissa fram steg och förbättra mycket av sakerna som finns här i världen och om han vill förbättra något så gör han det. han är en snäll och omtänksam kille och hjälper så många som möjligt som har motor stop eller bara behöver hjälp med bilen. gillar att jobba sena kvällar och nätter samt tidiga mornar och på dagen.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 14.00-23.00 tisdag 13.00-23.00 onsdag 13.40-23.00 torsdag 13.00-23.00 fredag 13.00-04.00 lördag 09.00-00.30 söndag 08.00-00.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Din ansökan om att bli chef har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Tillbaka