- Meddelanden
- 716
- Reaction score
- 22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad heter du på discord? Ludwig#8891
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag 15.00-22.00 tisdag 13.30-22.00 onsdag 14.30-22.00 torsdag 13.30-22.00 fredag 13.30-23.00 lördag 08.00-00.00 söndag 08.00-22.00
sommar lov
måndag 10.00-23.00
tisdag 10.00-23.00
onsdag 10.00-23.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 10.00-23.00
lördag 10.00-23.00
söndag 10.00-23.00
kommer variera på när jag är iväg.
jul lov
måndag 09.00-23.00
tisdag 09.00-00.00
onsdag 10.00-23.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 10.00-00.00
lördag 09.00-23.00
söndag 09.00-23.00
kan variera ibland om jag ska åka någonstans.
sportlov
måndag 09.00-23.00
tisdag 10.00-23.00
onsdag 11.00-22.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 09.00-22.00
lördag 08.00-23.00
söndag 09.00-22.00
kan också variera om man ska iväg eller inte.
höstlov
måndag 10.00-22.00
tisdag 09.00-22.00
onsdag 11.00-21.00
torsdag 09.00-22.00
fredag 10.00-23.00
lördag 09.00-22.00
söndag 11.00-23.00
Vad är det som får dig att söka till Staff? jag skulle vilja söka till staff för att jag skulle vilja ta ett större ansvar och förbättra rpen så mycket som möjligt. det finns många förbättringar man kan göra och jag skulle vilja va med och göra dom förbättringarna. det skulle vara en utmaning att få hjälpa till här på servern och det skulle betyda så mycket för mig för lägger ner väldigt mycket tid på denna servern. jag gillar att kola på långa och bra scenarion. jag skulle vilja hjälpa andra personer med att banna dom som inte kan sköta sig på tex piren eller bara inte kan reglerna. man ska alltid få en andra chans men inte om det är alldeles för grovt tex skotningar på piren eller döda någon med ett jakt vapen. det skulle vara kul att hjälpa dom som skickar in rapports och jag brukar vara vaken rätt så tidigt och då finns typ inga trainees eller staffs inne och kan hjälpa dom som behöver hjälp eller banna någon. jag kan förbättra rpen för alla som vill ha bättre rpe men dom som vill bara lalla kommer få bann så inte dom förstör för dom som vill rpea.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag skulle vilja joba mycket med noclip och speca folk och ta mycket rapports som skickas in. jag kommer också ha hand om folk som väntar i support så dom får den hjälp dom behöver. kommer speca mycket för att det är roligt och det är spännande att speca roliga scenarion och om man ser att någon gör fel så bannar man dom. dom som bara lallar på servern och failrpear bannar man så dom som vill rpea får rpea och dom som vill lalla får gå över till en annan server. jag hoppas att alla får samma bild av servern som jag har utav servern och de e att den är rolig och ordentlig, och vill att andra ska få samma uppfattning som jag har av server. om det är kaos på vianor så ska man först skriva skärp er i vianor kön om det inte funkar så får man gå in med åtgärder. dom nya medlemmarna tycker jag man inte ska gå alldeles för hårt på för dom är nya på rpen och kommer lära sig.
Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag är sv och medlemskaps ansvarig och vet ban kick och många olika bans.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning ksk afk
/svban id anledning man bannar någon i 60 min
/tpm när du sätter en markör på kartan och åker ditt
/bring id du tar personen till dig
/giveitem id du ger en spelar ett föremål tex brandsläckare
/who id du ser personens id
/ooc du skriver ut ett medlemande för alla
/sv du skriver i sv chaten
/dv du tar bort en bil om den är i vägen tex på motorvägen
/clearinventory id du rensar någons inventory
/freeze id du fryser någon så personen inte kan röra på sig
/revive id om någon har dött så kan du reviva
/setskin id du ger skin så hen kan byta kläder
/noclip du flyger runt i luften oncynlig och ingen kan se dig
/spectate id du specar någon om det är något som känns lurt
/spectateoff du sluter speca personen
/sc id du skriver i staff/trainee chaten
/goto id du flyger till den personen men idet
/sqlban id dagar anledning du bannar någon
/squlunban hex-id unbannar en person
/togglename du kan se folk id och steam namn
/givehealth du ger någon healing
/givecash du ger någon pengar
/tp kordenaterna du åker till det korrekta stället
/unfreeze id du låter honom/hene röra sig igen.
/announce du skriver utt i en ofäntlig chat som hela servern kan se
/radius du tar bort alla fordon i ett visst område
/pm id du pmar en person så personen bnara själv kan se det och ingen annan
/setjobb id du ger en spelare ett jobb som man skrivit in
kan flera men dom använder man inte lika mycket och är då lite onödiga
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? , jobb, kriminell, donation
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte vad jag kan komma på mvh Ludwig
Vad heter du på discord? Ludwig#8891
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag 15.00-22.00 tisdag 13.30-22.00 onsdag 14.30-22.00 torsdag 13.30-22.00 fredag 13.30-23.00 lördag 08.00-00.00 söndag 08.00-22.00
sommar lov
måndag 10.00-23.00
tisdag 10.00-23.00
onsdag 10.00-23.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 10.00-23.00
lördag 10.00-23.00
söndag 10.00-23.00
kommer variera på när jag är iväg.
jul lov
måndag 09.00-23.00
tisdag 09.00-00.00
onsdag 10.00-23.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 10.00-00.00
lördag 09.00-23.00
söndag 09.00-23.00
kan variera ibland om jag ska åka någonstans.
sportlov
måndag 09.00-23.00
tisdag 10.00-23.00
onsdag 11.00-22.00
torsdag 10.00-23.00
fredag 09.00-22.00
lördag 08.00-23.00
söndag 09.00-22.00
kan också variera om man ska iväg eller inte.
höstlov
måndag 10.00-22.00
tisdag 09.00-22.00
onsdag 11.00-21.00
torsdag 09.00-22.00
fredag 10.00-23.00
lördag 09.00-22.00
söndag 11.00-23.00
Vad är det som får dig att söka till Staff? jag skulle vilja söka till staff för att jag skulle vilja ta ett större ansvar och förbättra rpen så mycket som möjligt. det finns många förbättringar man kan göra och jag skulle vilja va med och göra dom förbättringarna. det skulle vara en utmaning att få hjälpa till här på servern och det skulle betyda så mycket för mig för lägger ner väldigt mycket tid på denna servern. jag gillar att kola på långa och bra scenarion. jag skulle vilja hjälpa andra personer med att banna dom som inte kan sköta sig på tex piren eller bara inte kan reglerna. man ska alltid få en andra chans men inte om det är alldeles för grovt tex skotningar på piren eller döda någon med ett jakt vapen. det skulle vara kul att hjälpa dom som skickar in rapports och jag brukar vara vaken rätt så tidigt och då finns typ inga trainees eller staffs inne och kan hjälpa dom som behöver hjälp eller banna någon. jag kan förbättra rpen för alla som vill ha bättre rpe men dom som vill bara lalla kommer få bann så inte dom förstör för dom som vill rpea.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag skulle vilja joba mycket med noclip och speca folk och ta mycket rapports som skickas in. jag kommer också ha hand om folk som väntar i support så dom får den hjälp dom behöver. kommer speca mycket för att det är roligt och det är spännande att speca roliga scenarion och om man ser att någon gör fel så bannar man dom. dom som bara lallar på servern och failrpear bannar man så dom som vill rpea får rpea och dom som vill lalla får gå över till en annan server. jag hoppas att alla får samma bild av servern som jag har utav servern och de e att den är rolig och ordentlig, och vill att andra ska få samma uppfattning som jag har av server. om det är kaos på vianor så ska man först skriva skärp er i vianor kön om det inte funkar så får man gå in med åtgärder. dom nya medlemmarna tycker jag man inte ska gå alldeles för hårt på för dom är nya på rpen och kommer lära sig.
Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag är sv och medlemskaps ansvarig och vet ban kick och många olika bans.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning ksk afk
/svban id anledning man bannar någon i 60 min
/tpm när du sätter en markör på kartan och åker ditt
/bring id du tar personen till dig
/giveitem id du ger en spelar ett föremål tex brandsläckare
/who id du ser personens id
/ooc du skriver ut ett medlemande för alla
/sv du skriver i sv chaten
/dv du tar bort en bil om den är i vägen tex på motorvägen
/clearinventory id du rensar någons inventory
/freeze id du fryser någon så personen inte kan röra på sig
/revive id om någon har dött så kan du reviva
/setskin id du ger skin så hen kan byta kläder
/noclip du flyger runt i luften oncynlig och ingen kan se dig
/spectate id du specar någon om det är något som känns lurt
/spectateoff du sluter speca personen
/sc id du skriver i staff/trainee chaten
/goto id du flyger till den personen men idet
/sqlban id dagar anledning du bannar någon
/squlunban hex-id unbannar en person
/togglename du kan se folk id och steam namn
/givehealth du ger någon healing
/givecash du ger någon pengar
/tp kordenaterna du åker till det korrekta stället
/unfreeze id du låter honom/hene röra sig igen.
/announce du skriver utt i en ofäntlig chat som hela servern kan se
/radius du tar bort alla fordon i ett visst område
/pm id du pmar en person så personen bnara själv kan se det och ingen annan
/setjobb id du ger en spelare ett jobb som man skrivit in
kan flera men dom använder man inte lika mycket och är då lite onödiga
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? , jobb, kriminell, donation
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte vad jag kan komma på mvh Ludwig