Nekad ludwig persson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey Nagata

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Vad heter du på discord? Ludwig#8891

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar kan jag mellen 4 timar till 7/8 timmar på helgen har jag 9 på mårgånen till typ 11 på kvällen men måste bara ha paouser då och då.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle bli servervakt så skulle jag hjälpa till så alla får bra rp jag vet reglerna och om någon skulle snacka halv ooc så skulle jag inte tveka på att banna hen. jag skulle bidra med bra rpe för alla och hjälpa till så staffsen hittar dem som tex vdmar eller bara skoter på piren eller bara gör fel. om det skulle bli knas i vianor kön skulle jag kallat på en riktig staff så dom skulle kunna banna dem och ge dom längre bann än vad jag skulle kunna ge dem. om någon skulle vara afk skulle jag kickad dem för afk eller om en bil ligger i väggen för ett garage skulle jag bara dveat den så jag kommer bidra med bra rp för alla både dom som är mindre bra på att rpea och också såklart för dom som är bättre på att rpea.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till att banna folk som tex pratar ooc eller lallar och hjälpa staffsen att hålla rätt på alla spelare tex bara raportera att det finns folk som inte beter sig i vianor kön eller på piren. jag vill bara att det ska vara samma rpe nivå för alla så alla kan rpea bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra med bättre rp och kicka folk som står afk skulle dveat bilar som står på olämpliga ställen och banna dom som inte kan bete sig eller snackar ooc eller lallar runt bara jag kommer bidra med bra rykten om alla sköter sig och det kommer komma flera spelare in. om jag märker att det är aldes för lite straff tid för det dom har gjort så kallar jag på en riktig staff som kan ge dom längre ban.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag ska se till att det blir en bra rpe nivå för alla och se till så alla gör det rätt och håller sig till reglerna.
kommer se till att alla håller sig inom reglerna och kommer inte vara snällare till mina vänner än vad jag skulle va dom andra alla ska det lika. jag tycker själv jag är bra på att rpea och vill att folk som inte kan rpea ska lära sig före dom börjar köra på en sån här server.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag kommer att bidra med bra rpe för alla och vill att dom ochså ska göra det.
kommer banna alla som bryter minsta lilla flår reglerna och dem som står afk blir kickade omedelbart.
kommer försöka göra så alla får samma rpe nivå och att man inte lallar runt eller snackar ooc.
och lära folk som inte kan rpea.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv(radius) /svban /kick /toggleid och /revive är de viktigaste kommandon för en servervakt Och kan lite mera men dom är inte för servervakter så kan ändå lite gran

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans var bannad för halv ooc det var när jag var ny på servern och viste inte hur man rpea då snackade jag nog lite halv ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej aldrig unive är fan bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka