Nekad Ludwig | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trim

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TrimT/

Vad är ditt namn i verkligheten? trim

Vad är ditt discord namn? Trim#5988

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2005

Berätta om din karaktär. yosef tahiri 20 år gammal han hade ett si så där liv hans bror var kriminell yosef började bli dålig i skolan han skolka mycket och bråkade men andra elever han fick sos möte och yosefs föräldrar bel ledsna att han inte sköte sig i skolan och vidare yosef visste hela tiden att han har gjort fel men han gjorde fel han tänkte till en gång men det var något som sa till han att försätta yosef och hans bror hittade några kilar att var med dom killarna var också kriminala som yosef och hans bror yosef tänkte för sig själv men han försatte vara men dom här killarna men ett tak ville yosef ta sig ut denna kriminala livet men det gick inte yosef fick bara mer stress men yosef var väldigt stress dålig han hanterade stress och sån väldigt bra, han började bråka lite med dom här killarna. men en dag så bråkade yosef bror med dom här killarna dom här killarna hade lagt pris på yosefs bror huvede, yosef blev så arg på dom här kilarna han hittade ett gäng att samarbeta med yosef täkte att han måste hitta en pojken/springpojke som kunde spioner på dom här killarna, han försökte skydda sin bror men dom här killarna börja misstänka att yosef spionera på dom ju mer tiden gick så hamna yosefs bror i en store knipa. Yosef visste inte vad han skulle göra men han ansåg att han måste ligga lågt, en dag så bråkade yosef men spring pojken och dom förlora kontakten med springpojken. det blev svårare med yosefs plan blev svårare. men en dag blev hans bror skjuten. yosef blev arg han gick och skotade dom killarna som dödade hans bror. yosef dödade dom killarna sen ville han fly från kosovo till Sverige och det lakades han med och det var yosefs liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? servern är så bra, unik och realistiskt och jag vill spela seröst på servern för att kunna utväga mitt rp och jag vill uppna upp möligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern är så bra, unik och realistiskt

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsa om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra och att försöka lära ut rp och bara utveckla mitt rp och att ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt och att utveckla mitt rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka