Nekad Ludwig | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin Lennartsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Trippzy1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Nordén

Vad är ditt discord namn? Trippzy#3786

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1997

Berätta om din karaktär. Martin Lennartsson är oftast en trevlig prick som har lätt att knyta nya kontakter och få jobb. I staden gillar han att stå i centrum oavsett om det är på den lagliga sidan eller motsatsen. Martin kommer från en strulig uppväxt med mycket problem och detta tog hårt på honom som ofta hamnade i trubbel i skolan, vilket resulterade i många flyttar. Martins föräldrar märkte tidigt hans problem med hantera sin aggression och blev därför satt på diverse mediciner redan som tidig tonåring. Nu i tjugoårsåldern har han lärt sig hantera sina besvär utan att brusa upp allt för mycket. Martin kan visa exempel på sitt förflutna om han hamnar i fel umgängeskrets eller känner sig hotad på något sätt men på jobbet är han hängiven och sprider god stämning i grupp han jobbar stenhårt för att kunden ska stå i fokus då han anser att prestation ger utdelning. På det senaste har han börjat ta tag i sitt liv och vill tjäna hederliga pengar och göra gott i samhället för att bli av med sitt förflutna, men man vet aldrig vart framtiden drar iväg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat RP i över 10år och vet vad allt handlar om, kan tillföra spännande scenarion. Alltid taggad på nya upplevelser. Har saknat en server där folk är seriösa och inte skiter i reglerna då jag själv har hållit på med RP så pass länge. Jag är en trevlig kille som har en god ton till alla och pratar hellre än att slåss.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har letat länge efter en bra och aktiv svensk server som har bra RP och som även kan utvecklas ännu mer av fler olika karaktärer. Har provat många andra servrar men inte hittat någon som har varit bra på RP.

Hur hittade du Unive? Har sett att det är en stor populär server och jag har letat efter en aktiv svensk server med många spelare och bra RP. Även kollat på olika streamers som spelat på Unive och det har sätt bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha en utvecklad RP och ha roligt med annat folk som är bra på RP även hjälpa de som inte är lika långt inne i RP som vissa andra. Skapa många olika scenarion med folk som ger en helhet och en rolig tid för alla på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att få många kompisar/vänner och lära känna nya personer som är trevliga och kunna Rpa utan att bli störd av någon som ej följer reglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka