Nekad Ludwig Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav000444

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026516245/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Andersson

Vad är ditt discord namn? gustav000444#5450

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Hassan. Han växte upp i ett annat land och hade det väldigt tufft som liten eftersom han blev slagen av sina föräldrar och inte hade några kompisar. Den ända lyckan i Ahmeds liv var att hålla på med bilar vilket gjorde att han tillbringade nästan all sin barndom i garaget. Detta ledde till att han hade enorma kunskaper om bilar och motorer så när han kom upp lite i ålder så flyttade han in till stan i hopp om att kunna använda sina kunskaper inom bilbranchen. Detta gick inte så bra och han började istället med kriminalitet men efter tre år så skjöts hans kompis ihjäl framför ögonen på honom vilket fick Ahmed att inse att det var dags att ta tag i sitt liv igen. Det han gjorde då var att flytta till Unive staden för att nu börja sitt liv påriktigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? JAg vill bli medlem för jag har varit det tidigare och jag vet vilka fördelar det ger som tex ett jobb då det kan få en att ta sitt rpande till nästa nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bästa servern jag spelat på och den har hög rp nivå och även trevliga spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern då den var listad högst upp i fiveM och jag har även sätt oddshots på youtube och streams där dom har spelat på denna server vilket har sett väldigt roligt ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och skapa roliga scenarion tillsammans med andra spelare på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att bli igenkänd av många på gatorna och rpa bra samt bli mekonomen chef då min karaktär är väldigt intresserad av bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den enda servern jag spelar på vilket gör att jag är väldigt aktiv på denna server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka