Accepterad Ludwig | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm06

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972777258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? INGA_VÄNNER#8722

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Bobsen, en glad och go kille som gillar bilar något fruktansvärt. Han är 26 år gammal och kommer från Iran. När Bob endast var 6 år så var hans pappa och två av hans bröder tvungna att flytta ifrån Iran. Det var ett fruktansvärt krig som utspelade sig så för alla deras bästa så flyttade de till Sverige. Innan flykten så dog mamman och det satte en stor oro i Bobs liv. Han ville absolut inte förlora någon av antingen pappan eller hans två bröder. Men under flykten så dog en av brodern pågrund att det var en fruktansvärd hungersnöd. Han är väldigt rädd att hans pappa och bror ska dö. Och hans andra broder, pappan och Bob kom till Sverige 2001. Hans bror Ahmed som var den brodern som finns kvar flyttade till Stockholm för utbildning och lära sig svenska. Bobs pappa Osman började jobba på Samhall för att få ihop pengar till att överleva och få mat på bordet. De flyttade in 2002 till Lisa. Lisa är en person som Osman träffade på en skola när han städade där. Lisa visade då engagemang och ville se till så att Bob och Osman skulle få det bra. Osman och Lisa började träffas sedan och har sen dess varit ett par. Lisa har en dotter som har flyttat. Bob har haft det ganska svårt i skolan då han inte kunnat svenskan så pass bra som han behövde. Han satt och jobbade varje dag för att lära sig språket han behövde. Skolan gick bra tillslut och han gick även gymnasiet. Han gick ut gymnasiet 2007 och har efter det jobbat som busschaufför och taxichaufför.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att kunna utvecklas i både rp:t och att kunna ge flera ett riktigt bra rp. När man är medlem så kommer man åt flera bra grejer som behövs för att utvecklas och ha det roligt. Jag kommer kunna bidra med många bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det ser ut som en bra server. Mycket saker att göra och bra möjligheter till bra scenarion och tycker det är en bra server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på youtube, tiktok och av många kompisar som vill att jag ska spela det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är Att skapa roliga och lärorika samt goa scenarion där man får mycket utav det och skrattar och har det allmänt roligt med alla som är inne och skaffa många nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få en flickvän som jag älskar och ett bra jobb som jag trivs med och så kanske dom tycker jag är bra så jag kan bli chef

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive för servern har mest spelare inne.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka