Nekad Ludwig | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zelga

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198453199741

Vad är ditt namn i verkligheten? william sjoberg

Vad är ditt discord namn? ☁楽しいです☁#0416

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Wille Sjöberg och är 21 år gammal, jag gillar exklusiva saker och att leva exklusivt så som feta kläder och bilar. Jag röker och har absolut ingenting emot andra som också gör det. Business är bland det bästa jag vet och om någon är öppen att göra en affär med mig så tackar jag aldrig nej. Jag har även ett väldigt stort intresse för bilar och att bara glida runt i solnedgången är aldrig fel. Jag är trevlig och rolig men har adhd utan att ta medicin för det så om någon jiddrar med mig så blir jag lätt aggressiv. Jag är även alltid på att göra saker och ligger aldrig hemma och gör ingenting, om jag blir trött så tar jag bara en lina så sover nästan aldrig. Jag är öppen med hur jag lever och försöker inte dölja min livsstil för någon annan än polisen. är även djupt beroende av nikotin så om jag inte får en cigg eller snus så kan det oftast bli hus i helvete. . Men även om det verkar som det så är inte cigg och exklusivitet allting för mig utan viktigast av allt är att ha roligt och vara med mina nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli whitelistad då jag gillar Unive för att de flesta folk vet hur man rpar som kan spela på servern och även att de som spelar försöker göra det så roligt och bra som möjligt så att de blir ett bra och skönt rp som alla kan njuta av och jag känner verkligen att jag är en person som kan sånt här och speciellt nu när jag vet att det inte är massa folk som inte vet hur rp fungerar spelar på servern så kommer jag försöka allt jag kan för att få bra scenario. Jag tycker att jag ska få spela då jag har erfarenhet av rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är på jakt efter en ny och bra server där folk vet hur man rpar och även gör det så roligt och bra som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt lite på bra svenska RP servrar på nätet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Folk ska liksom bara vara ute efter att få till ett så bra och roligt scenario som möjligt och att alla i scenariona ska tycka att det var bra och ingen missbrukade rp reglerna. Det viktigaste för att få ett så bra rp som möjligt är att man inte ska göra saker ingame som man inte gör i verkligheten och även att behandla folk så som de själva vill bli behandlade.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha så kul som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vidare till muntliga, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka