Nekad Ludwig | Medlem ansökning [Skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trim

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TrimT/

Vad är ditt namn i verkligheten? trim

Vad är ditt discord namn? Trim#5988

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. yosef tahiri 20år gammal hans barndom var si så där hans bror var kriminell och han bråkade umgås med fel folk blad dagarna och hamla i problem skolan började bli sämre hans föräldrar började bli ledsna att han har förnedrats yosef börja täcka till han visste att han har gjort fel hela tiden hans bror hittade ett gäng att umgås med yosef tänkte till han han ville inte från första början att hamna i en sån här väg i livet men det var något som sa till yosaf att gå med i gänget han började gå på sos möte polis mötte rättegång och så vidare men tills sist så hamna hans bror i en står fara han han hade bråkat med ett par killar han hade pris på sitt huve yosef vill komma undan med det kriminella man han täkte att nej jag måste hjälpa min bror yosef börja bli jätte arg på dom här kollarna som satt pris på yosef bror huve så yosef försökte hitta en spring pojka att spionera på dom och till slut hittade han en springpojke som kunde hitta vart dom killarna var och deras planer yosef börja bli orolig pojkarna börja misstänka att yosef vill spionera på dom. då tänkte yosef att jag får ligga låkt ett tak. men yosef och springpojken blev arg på varandra vilket gjorde så yosefs plan blev lite ändrat hans bror ville fly men det gick inte som han hade tänkt sig att fly han blev hittad av pojkarna men han han att fly hem. och yosef satt och tänkte hemma hur ska jag hitta dom killarna. men till slut sköt killarna yosefs bror han dåg och yosef ville hämnas han var så arg och ledsen sen skjut yosef en utan killarna sen ville han fly från kosovo till Sverige han lyckades fly och vill få ett nytt liv i sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? servern är så bra, unik och realistiskt och jag vill spela seröst på servern för att kunna utväga mitt rp och jag vill uppnå upp möjligheter och kunna köpa krim och så vidare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern är unik bra och realistiskt

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsa om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli bättre på rp och kunna lära utt. rp på något sött och

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha kul och att rpa och att bli bättre på rp och försöka lära utt. rp på något sätt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka