Nekad ludwig | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludwig

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199033305884/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludwig

Vad är ditt discord namn? gladamarko#3052

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter olle grönberg och är född 1989-05-07 hans bakrund har varit ganska bra och rolig han har gjort mycket saker i sitt liv både det ena och det andra, han gick i skolan som alla andra barn men han var mobbad i 5an och uppåt när han gick ut 9an så skulle han börja på ett gymnasium som heter teknik och datorer, han fick jatte mycket intressen för datorer och annat teknik, hans pappa var även en bilmekaniker som lagade bilar så han hjälpte sin pappa med det jobbet. men när han var 17 så hände en väldigt tråkig grej hans pappa dog i cancer och han fick ta över pappans företag men det gick inte så för att dom känade inte tillräkligt med pengar så det gick i konkurs så han hade inget jobb efter det. efter 2 år så kännde han att han ville ge upp med livet så han började ta droger och dricka väldigt mycket hans mamma var ju jätte ledsen förhans skull olle hade ju förlorat sin pappa, han började att göra illa sig själv och mådde sykist dåligt men han försökte bättra sig det gick lite bättre han tänkte att han kanske skulle kunna starta ett eget företag och känna pengar, han lyckades med det så han hade blivit miljonär nu och skaffat barn och fru sen efter det så sa att till sina barn att aldrig ta droger för då blir det dåligt. nu i dags läget så vill han bli polis och han är helt fullt frisk

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag ska kunna göra polis grejer och rpa och jag vill också vara glad och sprida glädje

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är mogna mänjiskor som spelar på serven och jag vill bli en av dom så jag ska sköta mig

Hur hittade du Unive? jag kollade runt lite och då hittade jag en kille som streamar så då tänkte jag att jag ville testa den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska vara en mogen och snäll person ingame och ooc och att jag ska ansoka till polis och bli så hög i skala som jag bara kan bli

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska bli polis och kunna rpa för att jag är ganska ny men jag är int så ny för jag kan rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka