Nekad Ludwig ketola | Medlem ansökning JHN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ludwig90#1085

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Andersson och han har inget hår. Han gillar att jobba som byggare och just nu har han 100000kr tack vare de jobbet. Han vill börja jobba på mekonomen för att kunna hjälpa folk med att fixa sina bilar. Han har ganska många vänner i staden och några av dom vännerna heter Ludvig Vinberg, Karl Mall, Jaffar Byn. Och han känner jätte många trevliga människor i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp, bra rp, hjälpa folk, roliga scenarios med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt i ett scenario och man ska inte bli arg om man förlorar. Utan man ska bara ha rolig rp och roligt i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag laddade ner FiveM så hittade jag servern Unive.

skriv mer information om du vill bli medlem men jag kan inte hjälpa dig med bara ett tip om du blir nekad på fråga Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? och Berätta om din karaktär då det inte är så mycket information och ett bättre svar på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka