Accepterad Ludwig ketola | Medlem ansökning [E34] [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? tekoppen123

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: joel andersson han är 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väldigt snäll joel är väldigt snäll mot alla. och glad och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hans uppväxt va väldigt bra och joel har två systrar och en bror och min bror är tre år äldre och mina systrar är tvilingar och är 5 år yngre joel har en mamma och en pappa. Joels tånåring var väldigt jobbigt han börja hänga med fel folk han börja dricka alkohol och han fick gå till sos väldigt mycket för han gjorde duma grejer han smälde smällare och massor av skit och joel var väldigt stökig i skolan och massor av grejer. Men joels framtids planer är att han ska få kunna jobba som en bil mekaniker det har varit hans dröm sedan liten. Han vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp med sina bilar tex cross, mc för joel kan väldigt mycket om motorer. Men om det skiter sig med att joel inte får jobb på mekonomen då vill joel öppna ett eget företag inom bil mekaniker och sånt. Joels mest dumma framtids plan han har tänkt sig det är att han ska sluta snusa joel har väldigt mycket ångest över det för det är väldigt dyrt och snusa för joel för just nu har inte joel något välbetalt jobb med en lön på 20 tusen i månaden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna utveckla mina kunskaper inom RP och hjälpa personerna i omgivningen. Jag kan ge välutvecklade scenarion och spela med en så hög nivå av RP som möjligt. Jag är och kommer vara en väldigt lojal spelare till servern, och bidra med en bra karaktär till communityt. Som sagt joel vill ju jobba på mekonomen så att han kan hjälpa folk att laga sina bilar plus joel är väldigt lojal av sig. och jag är väldigt bra på rp har ju rpat i 1 år så jag har en social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att i servern ska man spela för bådas vinst. Man ska inte spela med syftet av att vinna utan istället för att ha roligt. Man ska kunna acceptera sin förlust och båda ha kul tillsammans. Så typ om vi säger att jag ska gö ett bank rån så ska jag inte spela ba för mig själv asså att jag tar alla pengarna så jag ska ju dela med mig så båda motparterna får ha kul så jag inte spelar ba för mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag gjorde ett stort mistag en gång när kära joel var lite kriminel då så kom det två personer och rikta och sa upp med händerna och jag tog fram min pistol och sköt dom båda och jag vet att det var fel och grov fear rp.Men jag har lärt mig av det mistaget och det var desutom flera år sedan så jag kan mycket om rp nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (RDM det är random death match) (VDM Vehicle Deathmatch) (COPBATING det är tex att du försöker få upp märksamhet av polisen)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har bra erfaenhet inom rp eftersom jag har rpat i många år och har ungefär 2000tusen timmar på fivem. Jag började rpa ungefär 2020-2021 så jag har mycket efrarenhet inom rp har kört på många sörvarar inklusive unive har jag kört på mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka