Accepterad Ludwig ketola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199545943866/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e83873a

Vad är din discord tagg? tekoppen123

Vem var det som bannade dig? Slaskennn tror jag det var han som bannade mig från servern inte riktigt säker då de var 2,5 år sedan.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-09 174335.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och disrespectade en staff, har nu mognat till mig samt växt upp och vet att de ej är okej samt ha respekt mot folk speciellt staffs då dom gör sitt jobb endast.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var riktigt sur då jag verkligen gillade eran server och hade mina vänner på Unive så utav frustration sa jag att servern ej var bra (vilket jag ångrar att jag gjort)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ej att den var felaktig men tycker att jag borde få en till chans på Unive då jag nu mognat till mig samt växt upp, och efter dessa år har jag lärt mig mer om regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är en discord bann, min första bann från eran discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat gjort annorlunda var att ej behandla staffsen dåligt utan istället låta dom förklara vad jag gjort utan att vara sur och tagit in vad jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del av denna bannen , t.ex att man skall ha respekt mot andra och ej bryta era regel brott då dom finns för en anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka