Accepterad Ludwig Karlsson | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198385957126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? RAPID#8385

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Roberto och är en MAN född 1994-07-23
- Karaktär Story (en bakgrund av din karaktärs liv, Samt vad ditt mål med din karaktär är! Han ska vara i 25 års åldern och är väldigt smart, snäll och rolig. Emilio hade haft en väldigt tuff uppväxt inom de Italienska maffia familjerna. Roberto bodde med sin omtänksamma mamma, pappa som var maffia boss och sina två andra bröder Andrea och Stefano som stod varandra väldigt nära. Under sin uppväxt när brorsona var omkring 7-10 års åldern dog deras mor i en bilolycka mitt inne i stan, därefter växte barnen upp tillsammans med sin pappa och brorsorna blev bara allt mer nära varandra. Efter cirka ett år efter barnens mors död hände det att deras far dog i en skottlossning mellan två cartel, detta ledde till att största brorn Andrea fick ställa upp och ta ansvar för Roberto och Stafano som deras nya förmyndare. Efter fars död så väljer brorsona att ta tag i sina liv och börjar tjäna ihop pengar så att dem kunde flytta till staden Unive för att hitta vänner och starta företag. Alla tre brorsorna är helt galet intresserade i bilar speciellt italienska bilar och bestämmer därför för att starta en egen Bilfirma/Bilhandel för att daligen få hålla på med det dem älskar tillsammans. Alltså har barnen valt att lämna kvar allt det kriminella och allt våld hemma i Italien och vill i den nya staden starta på nya vägar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att jag borde få bli medlen på UNIVE en del av servern för att jag har mycket erfarenhet av roleplay och är redo att testa nåt nytt och att tillbringa mycket här och bidra med mycket till servern. Jag är även snäll, lugn och inte kaxig både under roleplay som i samtal, men även mot staff. Jag respekterar andra och bidrar med seriös rp för att alla ska få en så bra uppllevelse som möjligt. Sen vill jag också bara skaffa mycket nya vänner och bara ha jävligt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag har rollspelat väldigt länge och kommer bidra med bra rollspel och roliga scenarion som inte bara gör så att jag vinner jag gör så att alla har lika roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte bara spela för att scenariot ska vinna för sig själv att alla får det rättvist så att det blir bra för alla.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en fivem server och unive kom upp mäst så jag valde den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka