Inaktuell Ludvvig03 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredrik2000

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? ludvvig03

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag vill få dom nya spelarna till serven känna sig trygga och vilja stanna kvar, känna att detta är en server som passar inför alla, Vilken riktning Unive har i framtiden och att alla måste stämpla in för att nå dit, Visa att M-A till Staff teamet vill allt för din skull att du ska kunna nå fram till den rpen du vill bidra med,
Vill även vara en viktig faktor till Unive där jag inte bara rpar utan faktiskt hjälper serven

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara aktiv på forumet samt vara aktiv med medlems intervjuer och titta genom ansökningarna för att kunna se om det är något vi på Unive söker efter. Kommer ta detta seriöst och visa min delaktighet med timmar av arbeta för att locka fram så många till Unive det är möjligt, Är inte känslig att ta kritik utan man kan aldrig va fel fri och man får lära sig av sin kritik man får om de sker, Skulle även påpeka att jag är duktig att kommunicera med folk och förklara dvs,
Kommer va hårt så spelarna kan reglerna och visar hänsyn till dom så att dom kommer följas av perspektiv spelare som kommer in i serven för att vi ska kunna hålla en bra Hög RP, Detta gör att perspektiv jobb kommer bli bättre så RP nivån höjs,

Lite om mig,
driven grabb,
Hjälpsam,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta andra människor som du själv vill bli behandlad, Visa respekt samt respektera alla du pratar med samt vara lyhörd och ta in va dom säger och förklara om personen säger tex fel och förklara felet så han kan lära sig framöver, Respekt är A och O

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag ser framemot efter att skapa en positiv rollspelsnivå genom att prioritera seriösa och engagerade spelare som verkligen vill vara en del av Unive och bidra till serverns framgång. Det är viktigt att undvika att ta in personer som inte tar sitt medlemskap på allvar och riskerar att förstöra det som vi har nu. Som ansvarig för detta är mitt fokus att välja noggrant vilka spelare som får bli medlemmar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Innan dom börjar att rpa på unive och förstå innebörden att vara medlem på unive roleplay och att hjälpa dom som inte vet t.ex reglerna så dom vet då det är ett krav eller annat.
Kunna ha en bra rp nivå kunna vissa en bra sida genom att skriva mycket om sin karaktär och utveckla svaren och respektera andras rp och dom måste kunna alla regler!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att jag ska kunna väg leda medlemmar och kunna ta intervjuer till folk som vill bli medlemmar nu när jag varit forum mod under en tid så vet jag hur man gör med visa steg och att jag har haft lite erfarenheter innan då jag vet ungefär hur de går till

Hur ser din aktivitetet ut? Aktivitet Måndag- 17:00- 02:00 Tisdag 18:30-01:00 Onsdag 15:00-23:00 Torsdag 16:30-03:00 Fredag Hela dagen typ, Lördag samt söndag samma hela dagen ish,

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Mogen grabb, kommer ta detta seriöst för att utveckla serven och få Unive att gå framåt

Sätter denna som inaktuell då du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka