Accepterad ludvigmacho | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvigmacho

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Användarnamn: Ludvig Macho

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GaryFiddle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Schöldsten

Vad är ditt discord namn? Shieldstone#4443

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 1998

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär är en 21 årig afro amerikansk record label owner från amerikat som har flyttat till multistaden för att hitta nya talanger. På fritiden älskar han att åka med sin hoj och skaffa tjejer eller kanske killar ibland, det skiljer sig från dag till dag. Min karaktär kommer bryta med amerikans dialekt och han är alltid trevlig även fast folk är elaka och snackar illa till honom. Tror detta kommer tillföra en comedy relief till servern.

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat RP i troligtvis 1000+ timmar på både gmod och fivem. Kan alla grundreglerna in i minsta detalj och vet hur man ska bete sig. Det värsta som finns är när folk inte kan följa reglerna vilket förstör spelupplevelsen för alla andra. Sen har jag också fått höra att jag har en god personlighet som går lång väg!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letar efter en server med många aktiva spelare och har sett eran server på listan ett bra tag. Sen har jag sett att ni även tar regelbrytare rätt seriöst vilket är skönt att se

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 1000 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Den ligger längst upp bland servrarna så inte så svårt att missa ;)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Delat "konto" med min yngre bror innan han fick en egen dator. Detta gjorde att jag blev bannad på vissa servrar men är ändå whitelistad på andra stora servrar så som färjestaden och grannkommunen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat på grannkommunen och Färjestaden men känns som att alla dessa saknar den aktiva playerbasen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka