ludvigmacho | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

ludvigmacho

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Användarnamn: ludvigmacho

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? shieldstone#4443

Ange ditt födelsedatum 10 November 1998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar efter plugget vilket brukar vara klart vid 15 tiden och sitta fram till 12 snåret, helger brukar jag sitta något längre(1-2)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle utveckla servern genom att vara aktiv dagligen. Ifall man söker till staff tar man på sig ett stort ansvar, och personligen tycker jag många skiter i det. När man har tagit sig tiden att bli admin behöver man sitta och specca, man kan inte bara ressa direkt för någon skriver det i report. Är det ett stort scenario behöver man specca, annars kommer man inte kunna påverka misstagen utan konkreta bevis. Jag kommer självklart fortsätta rpa som staff men kommer mest fokusera på att förbättra serverns spelarbas. Jag tror jag kommer utveckla och förbättra serverns community till ett mer moget community där alla tycker om att köra rp och inte skjuter så fort de inte går deras väg. Speciellt kommer jag fokusera på den mindre gängkriminaliteten då det oftast är de som går under radarn. känns enbart som det är scenarion där de börjar använda våld direkt. Jag tycker det är viktigt att diskutera med spelarna och ge konkreta förslag på felaktiga saker inom senariot. Annars är det inte lätt för en spelare att veta vad som är rätt respektive fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Detta svaret går lite samman med svaret ovan men utanför Fivem så kommer jag vara aktiv på discord så att våra spelare alltid har någonstans att vända sig till. Kön för support i discord kommer inte längre vara en sak efter jag kommit dit. Kommer sikta högt för att det aldrig ska vara någon kö medans jag är inne.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit mod på swedish family roleplay och admin på ett par mindre sevrar som malmöstads roleplay

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har mycket mer erfarenhet med att vara staff på gmod då jag kört det säkert 700 timmar och servrarna är inte lika stora där så lätt att hantera men vill verkligen testa min förmåga och köra på multistaden.

Vad kan du om skripts? Kan en del om skripts, kan inte skriva från scratch direkt men kan ändra i redan skapade och har gjort en del sevrar innan.

Varför vill du bli staff? Jag har alltid älskat att göra personer glada, och hjälpa dem med att hjälpa dem med problem. Spelar ingen roll om set är ett stor problem som kan ta långtid, tex om det blir bråk mellan två spelare eller gäng. Eller om det är ett litet problem, tex om någon inte hittar till garaget.
Jag vill bli staff för att hjälpa mer än vad jag kan nu. När man hjälper någon så får jag känslan att jag behövs, att jag gör något viktigt. Den känslan vill jag alltid känna därför är jag här och söker igen. Jag vill göra någon nytta när jag spelar, genom att hjälpa till med vad jag kan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar mest aktivt på multistaden och har inga problem att endast fokusera på detta community.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes

-rep combat loggade och kommer få blacklist tror inte du passar som staff då jag anser att du inte kan följa reglerna

Du har tidigare varit bannad för väldigt grova saker och vill sedan bli staff, hur ser du på detta nu?

Tillbaka