Accepterad ludvigkingh | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddy_1

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludvigkingh

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Anton Palm är en 22-årig äventyrare som har ett stort intresse för motorcyklar och lyxbilar. Han studerar fordonsdesign vid universitetet. Han sparar ihop till en Porsche 911 Turbo S och en riktigt sportig MC. Just nu kör han en 2010 audi a8.

Anton är även en rätt så stor influencer på Twitch och streamar varje dag nästan, om sitt liv och hans fordon och intressen han håller på med. Anton är uppväxt med sin pappa och sin bror, våran mamma finns tyvärr inte kvar. Hon gick bort när vi var små. Vi har bott i en liten stad. Våran pappa är 58 år gammal och har också ett intresse av bilar och MC. Men abosolut inte lika mycket som jag har, pappa är snäll och trevlig och har tagit hand om mig och min bror väl. Ibland kunde han bli riktigt aggresiv när någon gjorde något elakt eller retande mot honom. Min bror är lite äldre en mig, 2 år äldre. Han har också ett intresse av fordon men typ bara lyxiga bilar.

Anton deltar aktivt i rally och bilträffar med kompisar och andra människor. Anton har även ett ganska stort intresse av att designa bilar också vidare. Han besöker väldigt ofta bilutställningar och auktioner, när han har tid. Eftersom att han också studerar så blir det lite mycket ibland men Anton brukar oftast få ihop det. Antons dröm är att starta ett eget företag inom fordon och designs.
När Anton var ung så var han alltid glad och positiv. Det fanns inte så många i Antons ålder där han bodde. Han hängde oftast med hans bror, men det tyckte han var väldigt kul ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och social rp och göra betytande bidrag genom att leverera hög nivå av rollspel. Jag kan göra ett underhållande scenarion, jag är och kommer att vara rätt så aktiv. Och mitt mål är att ha en social rp och få en bra upplevelse för andra medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för nöjes skull och inte sträva efter några specifika föremål, istället fokusera och ha så kul och roligt som möjligt. Att liksom låta positiviteten vara huvudmotivet bakom varför du spelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: VDM Det står för Vechile Death Match och innebär att man dödar någon med sitt fordon. RDM det står för Random Death Match och innebär att man dödar någon utan anledning. Och META gaming innebär att man tar information utanför din karaktär, till exempel i discord. Och suntförnuft det innebär att man bör ha ett logiskt tänkande exempel att i verkligheten går du ju inte förbi en person som ligger på backen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag är ny inom rp har redan lärt mig ganska mycket och lär mig väldigt fort om hur och vad jag ska göra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka