Nekad ludvighellman2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvighellman2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hellman

Vad är ditt discord namn? ludvighellman2

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Johan Larsson och han är en kille med mycket glädje och skratt men kan även vara väldigt arg och ledsen när väl vissa saker. och han är uppväxt i en by som ligger utanför Gävle. Johan är uppväxt med sina två bröder och mamma och pappa och när Johan var i ungdomen gillade han att fiska och hänga med kompisar men sen när hans kompisar började göra dåliga val i livet och då började Johan också bli inblandad i saker och han gjorde mycket bus och gick aldrig i skolan och hans pappa var inte snäll mot han. Johan börja även med kriminella saker som rån och misshandel. Tillslut när han var 18 år så fick han ett fängelse straff på 3 år och nu idag är han 21 och nyss kommit ut från fängelset och ska starta ett nytt liv och komma ifrån kriminaliteten. Johan har alltid tyckt om polisen och hålla på med bilar så han ska försöka ta jobb som mekaniker och sedan försöka bli polis och han kommer kämpa för att bli polis och han har även planer på insatsstyrkan om han blir utbildad polis. Johan vill skaffa nya vänner och nytt hus, bil och han vill bara leva ett normalt liv som han alltid velat och inte känna sig hotat eller otrygg som han gjort i sina yngre dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös RP, glädje, skratt, jag kommer även vara inne på servern väldigt mycket och försöka göra det bästa ifrån mig för att få en sån bra RP som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ser det som att båda parterna ska få ta del av lika rolig RP utan att bara inte en part ska få roligt utan man försöker göra det så roligt man kan för att båda ska ha roligt och att man inte ska försöka vinna eller bara ta för sig hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har förstått dem. t.ex om jag dör får jag inte spela med min karaktär på 12 timmar och om jag använder buggar i spelet är inte måste man vara godkänd för dettillåtet. Om man ska spela som kriminell .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet igenom youtube och twitch då jag skaffat en dator nyss för att just kunna spela det här. jag har tittat mycket på andra folk som spelar och jag vet vad som är rätt och fel och hur man kör seriöst och inte leker runt massa utan man tar det seriöst och försöker göra det så verklighetstroget som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag vet utan att jag bara vill spela det jag längtat efter hur länge som helst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Har lämnat discorden.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka