Accepterad LudvigArma | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LudvigArma

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198031262711

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? LudvigArma#9415

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Jonas Jonasson (23) är en väldigt trevlig men samtidigt hemlighetsfull person. Han är även en väldigt karismatisk person och gillar att uppleva nya saker.

Jonas bestämde sig för att ta det stora steget att flytta till Los Santos efter sin mor och far omkom i en trafik olycka. I sjukhuset på sin dödsbädd viskade Jonas far till Jonas att han har en halv bror som befinner sig i Los Santos som han aldrig hade berättat om.
Detta var en chock för Jonas när han trodde all sin familj var borta.

Nu är hans nya mål att hitta sin sista levande familjemedlem, oavsett hur det ska gå till.
Efter att ha tagit flyget till Los Santos så började han att söka direkt, det första han gjorde var att skaffa sig en mobil och ett kreditkort.
Efter att ha frågat sjukhuset om hjälp, så fick han läsa i deras journaler. Han fick då reda på att hans halv bror faktiskt fortfarande befinner sig i staden och att hans namn var Rasmus. Mer information så fick Jonas inte ut ur sjukhuset så han begav sig vidare i sitt sökande.

Efter att han frågat personer runt om i staden så har han fått reda på att Rasmus är en rätt mäktig person, men mer information än så vågade inte någon ge ut. Jonas fortsätter nu sitt sökande efter sin halv bror.

Intressen för Jonas är mångsidig allt ifrån bilar, båtar och flygfordon. Men han har tagit ett speciellt intresse av helikoptrar. Jonas har tidigare jobbat som en helikopter mekaniker på en flygplats i Malmö.
Jonas är även en väldigt social person och han gillar att lära känna nya människor.
Han är även en väldigt målmedveten och framåtgående person, när har sätter ett mål för sig själv så ser han till att nå sitt mål till varje pris.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen person som tänker och använder sunt förnuft. Är väldigt social vilket som kan skapa roliga ögonblick för dem flesta jag möter. Mitt mål är att få ett viktigare och mer betydelsefullt jobb som kan skapa dessa speciella ögonblick, vilket kräver en whitelist.
Tar min rp seriöst, därför vill jag kunna öka möjligheterna till vad min karaktär kan uppnå. Genom att bli whitelistad så kan jag ta min rp till en högre nivå. Har även god koll på reglerna och vad det innebär att bli whitelistad.
Spelar tillsammans med en grupp vänner som redan är whitelistade och seriösa, vilket ökar det roliga för alla involverade i våra kommande äventyr.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden var det självklara valet på grund av sitt stora utbud och möjlighet för vad man kan bli, vad man kan uppnå och få uppleva när man träffar nya människor. Det en av dem mest framgångsrika svenska gta rp servern som finns. Multi ger mig chansen att kunna göra så många olika saker när man blir whitelistad. Jag ser möjligheterna som andra har skapat för sig själva och gemenskapen kring detta. Detta är något jag själv strävar efter att uppnå genom att lägga ner tid och energi på att jobba på min karaktär. Men för att nå dom målen så behöver jag bli whitelistad. Genom att bli whitelistad så tror jag att jag och även andra kommer få uppleva många roliga moment.

Hur hittade du Multistaden? Hittade Multistaden efter att mina vänner rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att så roligt man kan. Skaffa roliga ögonblick med vänner och nya människor som jag kan titta tillbaka på med ett leende i framtiden. Vad det nu än må vara, möjligheterna är många och jag ser fram emot att få uppleva det bästa som rp har ett ge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka