Accepterad ludvig13 | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? kungen5602

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kalle beck och är 27 år gammal, kalle föddes i en liten by i spanien och studerade till lärare då, han lade väldigt mycket tid på att lära sig mer inom lärare och kunna undervisa under lektionerna på ett proffsigt sätt. Kalle studerade i många år och fick äntligen jobbet, han var så taggad på sin första dag och ville träffa alla elever, Kalle börjar med att hälsa på alla elever och folk retar honom pågrund av hans näsa för att den är sned, han tar det väldigt illa upp och i slutet av veckan kallar alla honom för snenäsan. Kalle funderar på att slute med detta jobb då han verkligen inte trivs något mer, 3 år senare har kalle flyttat till sverige och har börjat jobba på pizzeria, här trivdes kalle väldigt bra och hade många vänner.
kalle hade precis gift sig och fått 1 barn som han var tvungen att ta hand om eftersom mamman var tvungen att jobba hela tiden pågrund av dåligt betalada jobb, kalle säger upp sig på pizzerian och stannar hemma med deras son jonas, kalle börjar bli fattig och mamma sofia kan inte jobba så mycker längre eftersom att hon har skadat sin rygg. Kalle måste därför hitta ett snabt sätt att tjäna pengar på för att kunna överleva med familjen. han lägger ut på instagram och kollar om något har ett jobb som finns för att tjäna lite pengar, någon ville svarar att han kan hämta upp honom klockan 10 så kunde dem snacka om det.
Ville kommer till Kalle och dem börjar åka medans de pratar om vad han ska göra, ville erbjuder att kalle ska sälja lite droger åt honom, kalle blir chokad och funderar på om det är värt, kalle tycker han ska göra det för att tjäna lite pengar.
Nu ska kalle ut sin första dag och sälja droger, han hämtar en väska full med droger som han ska sälja den kvällen och få hälften av allting, han får massa kunder och tjänar väldigt bra, han får in 20tusen kronor första dagen och fortsätter med det i 1 vecka, han har nu 100tusen och tjäner att han inte vill det längre, han säger det till ville och ville slår honom ett par gånger, nu är sofia rik eftersom hon har vunnit på lotto också och kalle har 100tusen, dem väljer att flytta tillbaks till spanien för att slippa all skit i sverige, dem anländer i spanien och startar ett underbart live med sofia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion och väldigt bra rp, jag har kört rp i många år och jag kan alla regler så väldigt bra och social rp kan jag bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela bara för att vinna själv. tillexempel om man är i en skottlossning ska man inte typ vinna hela tiden utan man kan låta nån annan vinna någon gång också typ.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, ooc betyder att man prata om saker som är ooc (out of character) tillexempel säga att jag har en ny dator så jag laggar inte längre.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Svar ja- jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag kört rp i nästan 3 år snart och utvecklas inom det hela tiden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen klara detta och spela på unive då jag tycker det är bra/rolig rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka